Ipsos steelt show met Google Glass op MIE 2014

Op 5 en 6 februari vond in Utrecht het Marketing Insights & Big Data Event (MIE) plaats. Masc Glassware heeft als Glassware-partner Ipsos begeleid bij het gebruik van Google Glass op het evenement. Met succes: Ipsos was het eerste bedrijf dat Google Glass inzette gedurende het gehele evenement. Dit heeft voor Ipsos geleid tot veel extra publiciteit als onderzoeksbureau. 



Google Glass als onderzoekstrend

Tijdens de 12e editie van het Marketing Insights & Big Data Event (MIE) presenteerde onderzoeksbureau Ipsos een interactieve terugblik op het evenement en een vooruitblik op de toekomst. En dat met één en hetzelfde instrument: de Google Glass. De bril werd gebruikt om live foto’s te twitteren en filmpjes op te nemen, maar was ook zelf onderwerp van gesprek. Want Google Glass is een gloednieuwe trend in de onderzoekswereld. “We zien Google Glass als een van de toonaangevende trends die onderzoek in de toekomst zal veranderen”, aldus Insights Director Stephan van Velthoven. 

"We zien Google Glass als een van de toonaangevende trends die onderzoek in de toekomst zal veranderen."

Over Ipsos

Ipsos is een onderzoeksorganisatie die inzichten levert op basis waarvan organisaties succesvolle merk-, product- en klantstrategieën kunnen ontwikkelen. Ipsos is het op twee na grootste marktonderzoekbedrijf ter wereld en actief in meer dan 80 verschillende landen. 

Masc Google Glass-partner bij evenementen

Met ondersteuning van Masc was Ipsos in staat om foto’s te maken en direct te delen via Twitter met de Google Glass. Tijdens het evenement instrueerde en faciliteerde Masc medewerkers van Ipsos op locatie. Om awareness voor Ipsos met Google Glass te creëren werd #ipsosglass gebruikt, en met succes. Het werd door vele belangstellenden gebruikt!



Ook in de picture staan tijdens evenementen? Neem contact met ons op!