>   >   > 

Ipsos | Marktonderzoek

Masc ontwikkelt Google Glass-applicaties voor Ipsos

Over Ipsos

Ipsos is een onderzoeksorganisatie die inzichten levert op basis waarvan organisaties succesvolle merk-, product- en klantstrategieën kunnen ontwikkelen. Ipsos is het op twee na grootste marktonderzoekbedrijf ter wereld en actief in meer dan 80 verschillende landen.

Toonaangevend in onderzoek met nieuwe technologie

Ipsos wil als toonaangevend onderzoeksbedrijf voorop lopen op het gebied van onderzoek. Ipsos ziet virtual reality als een van de toonaangevende trends die onderzoek in de toekomst zal veranderen. 

Speciale event-app met Google Glass

Masc is partner nieuwe technologie van Ipsos. Zo heeft Masc tijdens de 12e editie van het Marketing Insights & Big Data Event (MIE) Ipsos begeleid met het gebruik van Google Glass. Voor dit evenement heeft Masc een speciale event-app ontwikkeld, waarbij Ipsos eenvoudig foto's met social media kon delen. 

Op dit moment is Masc bezig met ontwikkeling van applicaties die Ipsos kan inzetten voor onderzoeksdoeleinden.

Publiciteit met voorlopersrol

Ipsos is het eerste onderzoeksbedrijf dat Google Glass inzet voor onderzoek. Dit heeft tot nu geleid tot functionele applicaties. Daarnaast genereert Ipsos als innovatief onderzoekbedrijf veel publiciteit met de inzet van Google Glass.